In perioada 16 august – 5 septembrie 2010, initiatorii proiectelor web ce contin cel putin o componenta de social media se pot inscrie gratuit la Webstock Awards, singura competitie de proiecte web 2.0 din Romania, desfasurata in cadrul evenimentului anual Webstock.

Pe 16 septembrie 2010, hotelul Radisson Blu va gazdui cea de-a treia editie Webstock Awards, o competitie ce isi propune sa premieze cele mai bune si inedite proiecte din mediul online local derulate in ultima perioada si dezvoltate in Romania.

Gala Webstock Awards va completa Conferintele Webstock, un eveniment marca Evensys, organizat in parteneriat cu Vodafone Romania, ce va cuprinde o serie de conferinte si workshop-uri pe teme de social media. Sponsorii evenimentului sunt Avon, LG si Petrom.

Ca si la editiile anterioare, Premiile Webstock 2010 se vor desfasura pe parcursul a doua etape: preselectia si jurizarea finala. Preselectia va fi facuta de organizator si va viza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse si verificarea fiselor de inscriere. Jurizarea efectiva va reveni unui grup format din specialisti in online, consultanti in comunicare si cunoscuti antreprenori locali.

Proiectele inscrise trebuie sa se incadreze intr-una din cele 12 categorii disponibile in cadrul competitiei Ð Publishing, Utility, Viral, Social Networking, User Generated Content, Video & Audio, Blogging Campaigns, Microblogging Projects, Facebook Fan Pages, Facebook Applications, Special projects si „Others”.

In alegerea proiectelor castigatoare vor fi luate in calcul criterii precum originalitatea, design-ul, structura, navigabilitatea si functionalitatea, relevanta si interactivitatea.

Mai multe detalii despre regulamentul competitiei Webstock Awards 2010 sunt disponibile la www.webstock.ro.