După sesiunea de pitching anunţam 2 idei ce urmează să fie implementate:

1. Un sistem web de geo-raportare a evenimentelor din domeniul situaţiilor de urgenţă (incendii, accidente, etc.) propus de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă. Idee susţinută de Viorel Stancu.

şi

2. Un sistem web de transmitere a informaţiilor legate de activitatea şcolară a elevilor (note obţinute, absenţe, activităţi în cadrul şcolii, şedinţe cu părinţii, evenimente culturale, etc.) propus de Cristina Putan şi Raluca Todorescu.

În ultimele zile am tot discutat cu programatorii înscrişi si am ajuns la concluzia că sunt prea mulţi pentru 2 proiecte şi că se pot face mai multe.

Astea fiind spuse, următoarele două priecte votate pentru implementare pe care o să le facem la GeekMeet 24 sunt:

3. O comunitate web-based de recomandări a locaţiilor din Timişoara unde poate fi găsit un anumit produs sau serviciu, cu informarea celor interesaţi cu privire la locaţie şi orarul de lucru în care produsul sau serviciul respectiv poate fi achiziţionat sau accesat. Idee propusă de Alex Bleau.

şi

4. Un portal de „freeconomy” (free economy) pentru Timişoara, prin care cei care deţin resurse de orice fel, neutilizate, le pun la dispoziţia celor interesaţi de utilizarea temporară a acestora. Idee propusă de Teodora Borghoff.

GeekMeet 24:

Data: 27 – 28 februarie.

Orar: 24 de ore pentru lansarea ideilor într-o primă versiune. 12 ore în 27 (de la 10:00 la 22:00) şi 12 ore în 28 (tot de la 10:00 la 22:00). Peste noapte, Radu ne lasă să campăm la un StarCraft, CS şi alte cele. 🙂

Va urma!