Geek Meet

Detalii despre pitching-ul GeekMeet 24

Alex Albu | Thursday, January 20th, 2011

Şi iată că am revenit, de această dată cu detalii despre cum se va desfăşura sesiunea de pitching pentru GeekMeet 24.

Sesiunea de pitching va avea loc duminică 30 ianuarie 2011 în cadrul GeekMeet #15.

La această sesiune de pitching aşteptăm oameni cu idei de aplicaţii web care să fie de folos mediului ONG sau comunităţii (uitaţi pentru o zi cuvântul “monetizare”) şi care să poată fi implementate pro bono în timpul maratonului de programare de 24 de ore găzduit de coworkTM.

Înscrierea unei idei se face printr-un comentariu la acest articol, oferind detalii după bunul plac.

Pentru a selecta împreună cele 2 idei care urmează a fi implementate în timpul GeekMeet 24 vom proceda după cum urmează:

  • În prima rundă de pitching sunt alocate 2 minute pentru fiecare idee. În această rundă nu vor fi adresate întrebări.
  • Se face prima selecţie prin vot (un participant==un vot). În funcţie de numărul ideilor înscrise trec mai departe 4 sau mai multe propuneri pentru tura doi de pitching.
  • În cea de-a doua rundă de pitching sunt alocate 2 minute pentru prezentare, la care se mai adaugă 4 minute pentru întrebări şi răspunsuri. Dacă va fi nevoie de runde de departajare suplimentare vom continua până ce rămân doar două idei finaliste.
  • Cele 2 proiecte care vor fi implementate în cadrul GeekMeet 24 vor fi anunţate pe site luni 31 ianuarie.

Având selectate ideile vom avea nevoie şi de voluntari care să le meşterească la GeekMeet 24. Înscrierea pentru eveniment o vom începe după anunţarea proiectelor finaliste. Profitaţi de ocazie pentru a vă familiariza cu ideile şi pentru a adresa întrebări celor care prezintă!

Merită subliniat că pe lângă programatorii care vor duce greul implementării, fiecare echipă va avea nevoie de câte un om responsabil cu designul şi de unul-doi oameni care să se ocupe de partea de conţinut şi pună la punct un plan de promovare pentru fiecare aplicaţie. Din experienţa ediţiei trecute, o treabă foarte faină pe care o pot face copywriter-ii este live-blogging-ul. Pe scurt, va fi loc pentru fiecare! ;)

Acestea fiind spuse, vă aşteptăm pentru început la pitching, cu idei sau cu întrebări, cu entuziasm sau din curiozitate. Ne vedem duminică pe 30!

4 Comments »

  1. Wey, se tine la CoWork, ce tare! Bafta!

    Comment by Tudor — January 29, 2011 @ 12:18 am

  2. Se pare ca nimeni nu posteaza nimic la proiecte.
    Cred ca fiecare asteapta sa pune cineva ceva ca sa nu fie primul … asa ca voi fi eu primul :)

    Proiectul pe care il propun are drept beneficiar Biblioteca Judeteana Timis si se refera la impelementarea unei interfete web pentru ceea ce in mod curent se intalneste sub denumirea de Biblioteca Virtuala. Este vorba despre punera la dispozitia utilizatorilor a peste 6500 de documente digitale accesibile integral si gratuit. O parte dintre acestea (cca. 1500) au fost deja integrate in Biblioteca Digitala Europeana (europeana.eu) fiind la acest moment cea mai mare contributie unica din partea unei institutii unice din Romania.

    Am pregatit un document cu o descriere mai completa si o serie de specificatii impreuna cu unele fisiere de resurse aici: http://www.bjt.ro/gm15/
    De asemena voi fi prezent azi la GM15 pentru a va raspunde la toate intrebarile.

    Alex.

    Comment by Alexandru IOVANOVICI — January 30, 2011 @ 10:38 am

  3. Merci pentru idee, Alex! Auzim mai multe in cateva ore deci!

    Comment by Alex Albu — January 30, 2011 @ 11:29 am

  4. ref la sistemul de tracking a furturilor de biciclete: o idee similara este aici http://mybikenumber.com/
    habar nu am cat de bine merge;
    personal sunt interesat caci m-i s-a furat si mie :)

    alex.

    Comment by Alexandru IOVANOVICI — January 30, 2011 @ 6:43 pm

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Poti folosi XHTML, dar recomandăm Textile

Identitate: rogvaiv | Un proiect iniţiat de Filip Cherecheş-Toşa | Hostat de Dream Production