Așa cum anunțam în urmă cu o săptămână, în weekend-ul 13-14 Octombrie organizăm GeekMeet 48 în Timișoara, un maraton de programare de 48 de ore în care ne propunem să implementăm pro bono ideile pitch-uite duminica trecută.

Platformă de comunicare internă pentru AIESEC Timișoara

Problema: Având un număr semnificativ de membri și proiecte în desfășurare în fiecare an, organizația are nevoie de un sistem prin care să poată facilita transferul de cunoștințe între echipele de proiect care se succed periodic, între membri echipelor de conducere, precum și în interiorul organizației în ansamblul său.

Funcționalități: sistem de management al informației, sistem de tracking al informației în cadrul proiectelor, managementul membrilor (calendar, profile), conectarea membrilor, managementul evenimentelor, integrare cu rețele sociale, managementul fișierelor, interacțiune cu platforma myAIESEC.net.

Mobile fundraising app pentru Fundația Pentru Voi

Problema: Organizația sprijină mai bine de 180 de persoane cu dizabilități psihice și pentru a-și putea desfășura activitatea în condiții bune trebuie să găsească idei inovatoare însă neintrusive de a strânge fonduri.

Funcționalități: Soluția de fundraising propusă este o aplicație de mobil simplă care fiind achiziționată de utilizatorii de smartphone-uri va deveni o sursă de venit pentru Fundație. Aceasta va trimite utilizatorilor informații despre activitățile derulate de Fundație cu resursele accesate din comunitate, informații despre activitățiile viitoare, va fi conectată cu rețelele sociale și va include o funcție de donație.

Sistem de management al informațiilor pentru Fundația Rudolf Walter

Problema: Fundația are nevoie de implementarea unui sistem de management al informațiilor referitoare la evoluția beneficiarilor săi.

Funcționalități: Bază de date cu informațiile personale ale beneficiarilor, istoric al serviciilor de care a beneficiat, informații despre familie (părinți, alți membri, relația cu familia, vizite), școlarizare, clasa, calificări, rezultate școlare, stare de sănătate, informații despre “nașii” din Germania, ziua de naștere a nașilor, raport de evoluție al copilului, tracking post-instituțional, domiciliu, activitate profesională, evoluția familială.

Travel to Timișoara mobile app, propusă de Andrei Firoiu

Problema: Nu există aplicații mobile de informare a celor care călătoresc în Timișoara.

Funcționalități: Implementarea unei aplicații care să ofere informații despre puncte de interes legate de istoria, atracțiile turistice, restaurante, modalități de petrecere a timpului liber și încercarea circuitelor turistice din Timisoara, dincolo de reperele cunoscute (Piața Unirii, Piața Victoriei, Catedrala Mitropolitană). Aplicația ar trebui să folosească totodată ca unealtă de promovare a orașului și informare inclusiv pentru timisoreni. Se poate încerca o integrare cu TripAdvisor. Conținutul aplicației este disponibil cu sprijinul AIESEC, fiind colectat pentru proiectul de branding al orașului. Conținutul ar trebui să fie dinamic și totodată să poată fi generat prin crowdsourcing.

Integrare Endomodo pentru website-ul alergotura.ro

Provocarea: Comunitatea alergotura.ro vrea să doboare recordul mondial la ștafetă folosing un smartphone, un user pe Endomodo și zeci, sute de alegători care timp de o săptămână sau chiar mai mult vor alerga prin Timișoara purtând telefonul.

Funcționalități: Integrarea hărții și statisticilor oferite de Endomodo în website-ul WordPress astfel încât informațiile să fie accesibile pentru oricine dorește să vadă în orice moment unde este se află alergatorul care poartă telefonul.

Căutăm voluntari

Căutăm voluntari care să ajute la implementarea celor 5 proiecte: developeri, designeri, oameni de comunicare și orice oameni cu idei care cred că pot contribui în vreun fel la efortul echipelor de a livra aplicațiile la finalul celor 48 de ore de dezvoltare.

Cei 5 mentori responsabili de îndrumarea și motivarea echipelor sunt:

  • Melania Danciu
  • Mihai Burada
  • Raul Andrisan
  • Valentin Bora
  • Vlad Temian

În curând revenim cu detalii legate de procedura de înscriere. Până atunci trebuie să rețineți că GeekMeet 48 va avea loc weekend-ul următor: 13-14 Octombrie, începând cu ora 10 și va fi găzduit de biroul Haufe-Lexware din clădirea Bosch, la etajul 3.

Vom asigura mâncarea, răcoritoarele și snack-urile pe toată perioada evenimentului astfel încât să vă stea gândul doar la proiecte. Fiți cu ochii pe GeekMeet, iar între timp dacă aveți întrebări nu ezitați să folosiți comentariile pentru a ne contacta.